čtvrtek 25. prosince 2014

Krásné dopoledne,

pro dnešek jsem si připravila recenzi na můj velmi oblíbený produkt - pečující pleťovou vodu Balea 2 v 1 s příchutí maliny. 

Balení je jednoduché, až moc snadné otevírání - sem tam se mi vylije. Nápisy jsou celkem velkými písmeny, takže snadno zjistíte složení. 
Balea pečující pleťová voda


Vůně maliny je opravdu intenzivní. Opravdu krásně voní. Odličování make - upu je snadné, pouze odličování očí mi zabere delší čas - chce to opravdu přitlačit. Chvíli po odlíčení je má pokožka červenější, ale po malé chvíli to zmizí (je to také tím, že mám problematickou pleť, kterou mám kolem nosu rudou i normálně).

Voda také slibuje po odlíčení matný vzhled, jakoby jste měli stále na sobě pudr. A opravdu! Pokožka je na dotek hebká a matná, z čehož jsem opravdu nadšená. 

Zakoupeno v DM do 60,- 

Za mě DOPORUČUJI!


Žádné komentáře:

Okomentovat